12/7/13

Punjene paprike sa krompirom


  OBOŽAVAT ĆETE IH !!!!
DSC02791
Ovo doba  mi se jako sviđa. Krastavci imaju ukus krastavaca, paprike mirišu  na paprike , tikvice su se pojavile. Naša svakodnevna ishrana obogaćena je svježim povrćem . Barem meni  se ne sviđa da pravim tikvice u decembru, niti uživam u paprikama u januaru , iako ih na vrijeme zamrznem da ih imam u toku cijele godine.  Povrće koje nije u sezoni nema isti ukus , niti istu boju i naravno puno je pesticida.
Paprike obožavam.Žute, crvene , zelene , velike , male , dugačke ne bitno. Inače jedno naše omiljeno jelo se zove ‘’gemista’’.  To su punjene paprike i paradajz sa rižom i mljevenim mesom. Uskoro ću staviti recept.
Za danas punimo paprike sa krompirom.  Već postoji na blogu jedan sličan recept gdje u stvari pravimo pire od krompira i sa njim ih punimo.ovaj recept je malo drugačiji. ne treba da pravimo pire , nego ćemo staviti sitno izrendane krompire.
Stvarno ne znam koja verzija je bolja.za promjenu jednu sedmicu pravim jednu verziju a drugu sedmicu drugu. na taj način paprike punjene krompirom nikada nam ne dosade.

Sastojci
oko 10 velikih paprika
oko 6 velikih krompira
1 crveni luk
1 paradajz
1 mrkva
200 gr sira fete ili svježeg sira
ulje
so, biber , paprika , oregano
paprike sa krompirom2
Izrendamo sitno krompir (ja čim ga izrendam sječem ga nožem tako da se potpuno usitni)
paprike sa krompirom4
U jednu posudu stavljamo krompire i isječen luk , paradajz i mrkvu.
paprike sa krompirom5
Sve promiješamo i dodajemo sir i ulje . Začinimo po želji (meni se sviđa ukus oregana u ovom jelu u kombinaciji sa paprikom )
paprike sa krompirom90
paprike sa krompirom098
Napunimo paprike i rasporedimo ih u pekač ili u jednu tepsiju. Posolimo i pobiberimo , stavljamo malo ulja i jednu šolju vode. Ako nam ostane malo smjese , rasporedimo je u pekač.
 paprike sa krompirom678
Pečemo na temperaturi od 220 C stepeni oko jedan sat i 10 minuta ili dok se ne ispeče naše jelo.
paprike sa krompirom57689
mala tajna 1 : bez sira je jedan odličan ljetnji posan tanjir.

                                     PRIJATNO !!!!

8 σχόλια:

  1. Mm, zanimljivο! Καλη ιδεα για μενα που δε μ αρεσει να σκαλιζω τα γεμιστα για να φαω μια κουταλια ρυζι! Χαχα, ωραιο, κ με το τυρακι του... Τωρα μου ρθε κμια αλλη ιδεα, να το γεμιζαμε μ ζαμπον κ πατατα κ τυρι... Ωραιο αλλα το δικο σου πιο υγειινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό είναι ένα φαγητό το οποίο είνια πολύ συνηθισμένο στο χώρο της πρώην Γιουγκοσλαβίας , ασυνήθιστό (τουλάχιστόν εμένα δεν μου ήταν γνωστό, και κυρίως με αυτόν τον τρόπο της ψιλοκομμένης πατάτας ) στα δικά μας τραπέζια. Είναι πολύ νόστιμο. Συνήθως λίγο πριν το τέλος , του προσθέτουν και πάβλακα , και γίνεται ακόμα πιο εύγεστό .Εγώ πάλι δεν μου αρέσει να τα πολυφορτώνω .. Δοκίμασε το ... είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει : )))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οντως περιεργο η τριμμενη πατατα, ελπιζω να ψηνεται ωραια. Που τη βαζουν τη παβλακα απο πανω και τη ψηνουνε η απο διπλα κρυα? Εγω εχω ακουσει οτι στη Βουλγαρια γεμιζουν τα γεμιστα με ασπρα φασολια. Εχω κανει κ με πλιγουρι αλλα δε τρςλλαθηκα, μονο !ε κιμα μ αρεσει αλλα αυτο ειναι ενδιαφερον λαιτ συνδιασμουλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την βάζουν από πάνω και την ψήνουν. Το φαγητό παίρνει ωραίο χρώμα και γεύση και φυσικά λιπαρά...Από όλα τα γεμιστοειδή πρότιμώ με διαφορά τα δικά μας γεμιστά με λίγο κιμά. Μου αρέσει όμως και η εκδοχή της πατάτας. Επίσης , μου αρέσουν οι κόκκινες πιπεριές με κίμα. Όλα τ α αλλά τα θεωρώ άγευστους μοντερνισμούς ... Έλα τωρα ...εγώ δεν πείθομαι να φάω κεχρί , κάτι ζαβές φακές και λέει πεντανόστιμο κιμά σόγιας ... (το τελευταίο το έφτιαξά και το πετάξα στην τουαλέτα ... μόνο κιμάς δεν ήταν ..ό,τι κια να του έβαζα από πανω )

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα!! Εγω τρωω πλιγουρι για σαλατα, αλλα μεσα σπολυεμιστα ηταν ενα νεροβραστο πραγμα. Κεχρι εφαγα μια φορα σε σπουπα. Σογια δεν εχω φαει ουτε και θελω,η τρως κιμα η δε τρως, δε τις μπορω τις ψευτιες, χαχχαχα:-) 👏🎆 ουτε κ με φακες θα τα ετρωγα.οσο για τη κινοα ολο τη κοιταω καλα καλα αλλα δε την αγοραζω 1.ειναι πανακριβη 2.διαβασα πτι μπορει να βγει πικρα κ φοβαμαι να το ρισκαρω. Εσυ εχεισ φαει κινοα?
      Πιπεριες συμφωνω τις αγαπω πολυ.

      Διαγραφή
    3. Προσφάτως διαβασα ένα βιβλίο για τη Ρωσία την περίοδο της επανάστασης , όταν οι κομμουνιστές πήραν την εξουσία από τους αριστοκράτες .Το κόμμα μόνο κεχρί μοίραζε ... Εμάς μας το σερβίρουν τώρα σαν σουπερ φουντ !!!Το έ΄ψαξα και είδα οτι το τρώνε τα καναρίνια ... Δεν υπάρχει περίπτωση ... Είμαι πολύ καχύποπτη μετα τη σόγια , που πραγματικά ήταν σαν λάστιχο. Κινόα δεν θα δοκιμάσω , δεν θέλω. Πολυδιαφημίζεται και είναι πάρα πολύ ακριβή .. Δεν με πείθει..Είμαι λάτρης της παραδοσιακής κουζίνας , αυτής που με τα λίγα υλικά χορταίνει όλη η οικογένεια .. χωρίς πολλά πολλά ..

      Διαγραφή
    4. Κατ αρχας ποιο βιβλιο ειναι αυτο γιατι κατι τετοια διαβαζω, :-) να ξερω τι γινοτανε.
      Χαχα παλι γελασα:-) οταν πηρα αυτη τη σουπα που κεσα σ ολα τα αλλα ειχε το κεχρι οι γονεις μου ειπαν "θα κελα'ι'δισουμε" χαχαχαααα
      Ωστοσο δε κελα'ι'δισαμε, σε πληροφορω οτι ηταν νοστιμη σουπιτσα.
      Τωρα να το φαω μονο του σα κελα'ι'ιδινη που λες κι εσυ... δε νομιζω.:-) ��☺��
      Εμενα μ αρεσουν η τα πολυ λιτα(ψητο κρεατακι κ ψητα λαχανικα η καλυτερα βραστα), δε μπορω αυτα τα λαδερα.

      Διαγραφή
    5. Το βιβλίο λέγεται ΄΄ Εμείς οι ζωντανοί΄΄ , η συγγραφέας είναι η Άυν Ράυντ , εκπληκτικό βιβλίο. Το διάβασα με την ίδια λαχτάρα δύο φορές.Το συστήνω ανεπιφύλακτα.

      Διαγραφή