7/7/13

Makarone sa mljevenim mesom


KO (NE) VOLI MAKARONE??????????????????
makarone a mjevenim mesom12

Meni je zaista čudno da čujem da neko ne voli makarone! Mislim da je jedan od najbržih i najukusniji tanjira. Međutim ne znam nikoga da  mu se ne sviđaju makarone sa mljevenim mesom.
 Ovaj tanjir ima nešto posebno! Koliko puta sam pravila sama makarone sa mljevenim mesom , koliko puta sam jela kod moje majke , i koliko puta sam isprobala kod prijateljice . uvijek je isti zaključak:  Makarone sa mesom nikada ne mogu biti isti tanjir jer ukus nikada  nije isti. Zašto ?Jer svako od nas dodaje drugačije začine .
Poslije dosta isprobavanja , ja sam završila na dva recepta. Danas  ću vam dati jedan u kojem koristimo cimet . Znam da zvuči čudno ali istina je da cimet izgubi svoj miris i daje mesu poseban ukus.

Sastojci
1 paket makarona ili bilo koja tjestenina koja vam se sviđa
malo margarina ili malo ulja

Za mljeveno meso
pola kilograma mljevenog mesa od teletine
1 crni luk
2 češlja bijelog luka
1 mrkva
malo peršuna
2 velike kašike soka od paradajza ili 1 svježi paradajz
1 cimet u kori
ulje
so , biber

makarone a mjevenim mesom567
Pripremamo mljeveno meso.U jednoj šerpi  pržimo mljeveno meso bez ičega  nekoliko minuta miješajući često.
makarone a mjevenim mesom5
Čim meso promijeni boju dodajemo ulje i sve ostale sastojke. Promiješamo i nastavimo pržanje  nekoliko minuta
makarone a mjevenim mesom09
Posolimo i pobiberimo a onda dodajemo oko 1 litar vode . Smanjimo vatru , poklopimo i kuhamo dok  meso nebude gotovo. Ako u toku kuhanja ispari voda dodajemo još malo ali na kraju meso ostaje samo sa malo soka.
makarone a mjevenim mesom1
Kada je meso  gotovo kuhamo makarone kao obično. U šerpu dodajemo vodu , kuhamo makarone oko 10 at minuta , iscijedimo vodu , dodajemo malo margarina ili ulja i serviramo na tanjr . na makarone stavljamo jednu kutlaču mesa
makarone a mjevenim mesom76
mala tajna 1 : ako nemate kore cimeta možete staviti 1 veliku kašiku cimeta u prahu.
mala tajna 2 : umjesto soka od paradajza , naravno bolje je da stavite svježi paradajz.
mala tajna 3 : serviramo uz izrendani kačkavalj.
mala tajna 4: kako sam rekla i na početku , ako budete odlučili da pravite ovaj recept , ali bojite se da stavite cimet , jelo neće biti isto!!

                                                 SRETNO !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου