20/11/12

Grčki Uštipci !!!(loukoumades)


Najljepši doručak Δεν υπάρχει πιο ωραίο πρωϊνό !!
DSC01080
Nedjelja, Novembar, vani je hladno i pada kiša. Jutro je i vi ne znate šta da pravite za doručak. Nemojte da se sekirate Uštipsi se lako i brzo prave . Svi ih jedu. Mladi i stari  niko neće okreniti glavu, svi  će sjesti za sto.  Pospite malo cimeta i  med pa je vaš “zdrav” doručak spreman …

Sastojci:
10 velikih kašika brašna
pola litre vode (možda malo više ili čak malo manje)
kvasac ili 1 prašak za pecivo
1 mala kaškica soli
1 mala kaškica šećera
1 jaje
ulje za pečenje

DSC01076
Umutimo zajedno brašno, kvasac, so i šećer  pa kašikom dobro promješamo . Dodajemo vodu. Za 10 kašika brašna treba nam otprilike pola litre vode. Smjesa ne mora biti niti tečna (kao za palačinke) niti tvrda. Ako mislite da treba malo više vode, dodajte je. Kašikom dobro promješamo .
DSC01077
Na kraju dodajemo jaje  i opet dobro promješamo .
 DSC01078
U tiganj stavimo ulje da se zagrije, kašikom uzimamo smjesu i pečemo uštipke sa jedne i sa druge strane. Serviramo sa medom , eurokremom  ili bez ičega
DSC01085
mala tajna 1 :10 kašika brašna daju oko 20 uštipaka.
mala tajna 2 : jedan veliki uštipak ima oko 80 kalorija.                    
mala tajna 3 : ako postite nemojte stavljati jaja.

Prijatno Vam bilo !!!

5 σχόλια:

  1. Εμενα αυτο στην πψη μου κανει για τηγανιτα αλλα απο την αλλη στη τηγανιτα δε βαζω αβγο. Γιατι δε φουσκωσανε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τηγανίτες είναι... εγώ ουστιπψι τα λέω. Αυγό βάζω πάντα , μπορεί και παραπάνω , εγώ το τσιγκουνεύομαι. Τα κάνει πιο μαλακά. Σε νηστίσιμη εκδοχή μπορεί και χωρίς. Φουσκώνει αρκετά , γενικά πάντα φουσκώνουν , αλλά δεν στρουμπουλεύουν:)))Σχήμα (αυτό το φανταστικό που πετυχαίνουν άλλες μπλογκερ ) εγώ δεν πέτυχά ποτέ , οπότε έχω παραιτηθεί από κάθε προσπάθεια , αν κ εχώ δοκιμάσει πολλές τεχνικές. Ενδεχομένως , να φούσκωναν λίγο παρα πάνω , γιατί κανονικά ψήνονται σε πολύ και καυτό λάδι , αλλά εγώ και αυτό τσιγκουνεύομαι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφου λουκουμαδες γραφεις στη παρενθεση :)
      Καλα ουτε εγω τσιγκουνευομαι, απλα ετσι εχω μαθει τη συνταγη απο τη γιαγια μου. Οι τηγανιτες ετσι ειναι, αμα ειναι στρογυλο ειναι λουκουμας, με αλλη συνταγη βεβαια.

      Διαγραφή
  3. Στο σπίτι μου τα λέμε και τηγανήτες και λουκουμάδες , πού ξέρω εγώ τώρα μπερδευτηκα ! Η συνταγη πάνω κάτω αυτή είναι , πάντα η μάνα μου την κάνει με το μάτι , το ίδιο και εγώ:)) Κάποτε αυτή βάζει και τυρί φέτα στη ζύμη εγώ ποτέ. Τις τηγανήζει σε καυτό λάδι (παίζει ρόλο αυτό στο σχήμα), εγώ γενικά δεν τα πάω καλά με τα τηγανητά και κάπως το μαζευω, αλλά λάθος μου είναι... θα ψάξω λίγο στο ίντερνετ να δώ αν έχει κάποια διαφορά : )))

    ΑπάντησηΔιαγραφή